Bestil din udebanetur online

Brøndby Support lancerer nu online tilmelding til udebaneturene.
Dette medfører at billetter til udebaneture/busture nu skal bestilles direkte i medlemsområdet på hjemmesiden.

Med den nye tilmeldingsmåde, bliver din ordre bliver behandlet straks du bestiller den, og får derfor straks bekræftet om din tilmelding gik igennem, og du skal med på bustur.

Det betyder ligeledes, at vi kan holde salget åbent længere, og vi ikke er afhængige af manuel behandling af ordrene. Det sparer noget tid, og mindsker risikoen for overbookede busture.

På sigt er det planen, at det skal være muligt at se, hvem der har tilmeldt sig en bustur, og hvor mange ledige pladser der er.

 

Sådan gør du
I menuen i toppen af hjemmesiden klikker du dig ind på medlemsområdet.
Hvis du ikke er logget ind, skal du gøre dette i toppen af hjemmesiden.

Når du er gået ind i medlemsområdet, er der en række valgmuligheder. Klik på den 3. valgmulighed “Tilmelding til busture og arrangementer”, for at komme til oversigtssiden.

På siden ser du en liste over tilgængelige busture og arrangementer. Af listen fremgår det, om der er ledige billetter, om du allerede har bestilt, om turen er udsolgt, eller om turen “Afventer”, hvilket betyder at den endnu ikke er sat til salg.

 

Klik på den ønskede bustur, og du vil komme til en side, der viser detaljer om busturen.
Her skal du vælge en billet, samt hvor du står på. På listen over påstigningssteder fremgår også en mødetid, hvilket angiver hvornår du skal være klar til at blive samlet op. Nederst er en link, der henviser til et kort, hvor du kan se den præcise placering af opsamlingsstederne.

 

Når du har valgt billettype og opsamlingssted, trykker du på “Bestil”. Er din billet et klip på et 3-turskort, vil din bestilling nu være gået igennem.
Hvis din billet er en enkelt billet (voksen/ungdom), vil du nu komme til en side, der klargør til betaling. Neders skal du klikke på knappen “Udfør betaling”.

Nu vil der åbne sig et nyt vindue, hvori kreditkortinformationer skal indtastes – følg blot vejledningen.

 

Til sidst lukker du betalingsvinduet, hvilket medfører at der i det store vindue fremkommer en bekræftelse på din bestilling. Denne indeholder et link til en kvittering, som du kan printe ud og medbringe på busturen. En kvittering vil ligeledes blive sendt til din email-adresse, såfremt vi har denne registreret.

Hvis du vender tilbage til oversigtssiden, vil du nu se, at din billet er bestilt.

 

3-turskort
Er du en af de loyale, der tager meget på udebanetur, kan det måske betale sig for dig, at købe et 3-turskort. Med et 3-turskort sparer man 45-50 Kr. pr. normal bustur.
Du finder siden til bestilling af 3-turskortet under “Tilmelding til busture og arrangementer”, på oversigtssiden.
Fremgangsmåden for bestilling er den samme som ved køb af bustur. Når din bestiling er gået igennem, vil du ved tilmelding til en bustur have muligheden “Klip på 3-turskort” under billetvalget. Prisen står angivet til 0.00 Kr., da du jo allerede har betalt for dit 3-turskort.

 

Jeg mangler mit kodeord, hvad gør jeg?
Hvis du modtager vores nyhedsbrev, og har fået vores spørgeskema, kan du klikke dig ind på dette.
På sidste side er der et link, der sender dig direkte ind i medlemsområdet. Under “Rediger din profil – og tilmeld dig nyhedsbrevet” kan du ændre dit kodeord, så du kan huske det.

Hvis du ikke modtager nyhedsbrevet, skal du kigge på dét brev du modtog, da du bestilte eller fornyede dit medlemskab. Heri står din adgangskode.
En del af medlemskortene har også adgangskoden printet på sig.

Hvis ingen af ovenstående er en mulighed, må du kontakte Brøndby Supports kontor på kontoret@bif-support.dk eller 4342 7575.

 

Har du problemer med tilmeldingen?
MedlemsSSO er der oprettet en debattråd angående dette nye tiltag. Har du vanskeligheder eller spørgsmål ifm. tilmeldingen, kan du herinde stille spørgsmålene og få hjælp. Slutteligt har du også muligheden at kontakte Brøndby Supports kontor på kontoret@bif-support.dk eller 4342 7575.

Skrevet af

Spred ordet