Kontoret

Brøndby Supports kontor er klar til at hjælpe dig med alt praktisk omkring dit medlemskab, ligesom de også besvarer generelle spørgsmål om Brøndby Support.

Du kan kontakte kontoret på følgende måder:

    • Telefonisk henvendelse på tirsdage kl. 9-12, onsdage kl. 13-17.30 og torsdage kl. 13-16 på telefon 43 42 75 75.
    • Personlig henvendelse på vores kontor på Gammel Kirkevej 1 i ovennævnte tidsrum.
    • Du kan sende en e-mail på kontoret@bif-support.dk, eller eventuelt benytte kontaktformularen her på siden.
    • Vores postadresse er: Brøndby Support, Brøndby Stadion 42, 2605 Brøndby

Du kan også kontakte Brøndby Support på kampdage. Det sker i Brøndby Supports bod under Sydsiden på Brøndby Stadion. Boden finder du ved Tårn 29.

Boden åbner halvanden time før hver hjemmekamp og har åbent frem til kampstart. Her kan de hjælpe dig med de praktiske ting i forbindelse med dit medlemskab, såsom adresseændring, fornyelse af medlemskab eller ved manglende medlemskort.

I boden kan du også købe billet til næste udebanetur, ligesom du selvfølgelig kan tegne et medlemskab såfremt du endnu ikke skulle være medlem.

Ved henvendelser fra pressen, se venligst vores presse-side.