Som varslet tidligere, så skifter vi vores gamle medlems-system ud med et nyt og mere tidssvarende. Vi har derfor lukket ned for det gamle medlemsområde og i dag erstattet det med en ny medlemsportal.
Ny løsning via Mentoclub
Med over 4.000 medlemmer, så kræver det et godt medlems-system at holde styr på opkrævning af medlems-kontingent samt medlems-oplysninger på vores medlemmer.
Vi har valgt at gå med Mentoclubs løsning, som også giver os bedre muligheder i forbindelse med busture og events.
Alle medlemmer, som vi har de rette oplysninger på, har fået en mail onsdag d. 21. september om skiftet (sendt via mail-adressen: noreply@mento.club).
Mangler vi din (korrekte) e-mail adresse!?
Det er især vigtigt, at din e-mail adresse er korrekt, da den bruges til at logge ind med fremadrettet. Hvis du IKKE har modtaget en mail fra os (tjek gerne spamfilteret), så har vi enten ikke de korrekte oplysninger på dig, eller også er du ikke aktivt medlem.
Hiv meget gerne fat på familie, venner og bekendte og giv dem denne besked.
Udløb af medlemsperiode d. 30.09.2022
Hvis din nuværende medlemsperiode udløber d. 30.09.2022, og du endnu ikke har fået betalt den opkrævning, som vi har sendt til dig via det gamle medlems-system til betaling d. 01.09.2022, så vil du modtage en mail fra os i næste uge.
Fra d. 01.10.2022 og frem opkræves der via Mentoclub medlems-systemet.
Fra d. 21. september, så vil Mentoclub medlems-systemet være stedet, hvor du melder dig ind, betaler dit kontingent, tilmelder dig ture og events. Her vil du som noget nyt bl.a. også have mulighed for at vælge månedlig betaling samt mulighed for betaling via MobilePay.