Kom i Hytten til Playoff-DERBYET!

Efter et vildt comeback i Herning i søndags, så står den på torsdag på et DERBY i Playoff-kampen om en plads i Europa.

Vilfort park er udsolgt, og vi forventer selvfølgelig at alle Brøndbyfans med billet til denne kamp giver alt de kan med opbakning fra start til slut! 

Hytten har åbent fra kl. 14:30 – 22:30 (dog lukket under kampen fra 17.30-20.30 – de frivillige skal også på stadion).
Der vil som altid være Happy Hour i den 1. time med tilbud på drikkevarer.

HJÆLP os gerne torsdag!
Med et DERBY på en hverdag – med så kort varsel giver det selvfølgelig kæmpe udfordringer med at skaffe frivillige til Hytten.
Så hvis du har mulighed for at hjælpe os denne dag tager vi gerne imod. Det kan være alt fra at hjælpe med at skænke øl en time eller 2 (før og/eller efter kampen) til at hjælpe med at samle øl-holdere ind fra pladsen. Skriv meget gerne til kontoret@bif-support.dk  

DJ på scenen

Vi fik et tilbud vi ikke kunne afslå, da DJ Alberts, mangeårig Brøndbyfan tilbød at give lidt ekstra til kampoplevelsen ved at spille fra scenen i Hytten.

Ta’ godt mod ham!

Se mere om DJ Alberts på Instagram: @DjAlberts_DK

Bredt øl-udvalg fra Royal Unibrew

Ved årsskiftet 2026 har vi fået Royal Unibrew som drikkevarepartner, så vi har derfor nye drikkevarer på menuen.
Vi har fået flere haner, hvilket betyder, at vi også har fået udvidet vores udvalg af øl!

Vi har Royal Pilsner på fustage samt den nye Royal Classic på tanken.
Disse serveres selvfølgelig i 50 cl. krus.

På specialhanerne har vi Anarkist New England IPA, Newcastle Brown Ale, Royal IPA samt Royal Blanche.
Specialøl serveres som altid i 40 cl. krus.

Til denne kamp har vi også følgende på dåse: Anarkist Påske IPA (44 cl.) samt Blå Thor (50 cl.). Som noget nyt kan du nu også få en Pint Royal Export (56,8 cl.)

Vi har også 2 “alkoholfri” øl i baren: Anarkist Hazy IPA (0,5%) samt Anakist American Easy (0,5%).
Begge serveres som 44 cl.

Læs mere om vores udvalg og priser her.

Få stillet sulten i Grillen før kampen

Før kampen vil du kunne få stillet sulten i Grillen som denne dag serverer Flæskestegs-sandwich, Burgere, Toast samt Pommes Frites. Alt sammen til billige priser og det serveres af frivillige kræfter.

DETTE AFHÆNGER AF, AT VI KAN SKAFFE FRIVILLIGE NOK TIL HYTTEN GENERELT DENNE DAG!
(Vi opdaterer når vi ved mere).
UPDATE 20.05: Vi har fået hjælpende hænder ind fra nær og fjern, så Grillen er også åben torsdag!

Du finder Grillen lige indenfor indgangen til Hytten, når du kommer fra stadionsiden.

Læs mere om vores udvalg og priser her.

KLAR MED GULT MERCH

Der opfordres til at komme i GULT til denne kamp, så vi har selvfølgelig fundet alt det GULE merch frem.

Tjek det ud enten i indebaren på dagen eller online i webshoppen.

Vi har bl.a. 3 nye GULE T-shirts samt forskellige scarfs.

Hytten - hvor Brøndbyfans mødes!

Hytten er stedet hvor Brøndbyfans mødes. Her kan der hygges og lades op og ned sammen med andre Brøndbyfans.

Priserne er yderst fornuftige, og i barerne og i Grillen bliver du mødt af frivillige og engagerede medfans, som vil gøre deres til, at dit besøg i Hytten bliver helt i top. Det er også årsagen til, at du ikke kan komme ind i Hytten 30 min før kampstart og handle – vores frivillige skal jo også på stadion og støtte drengene som alle andre.

Til et derby og store kampe lukker vi tidligere end normalt før kampen.

Både medlemmer og ikke-medlemmer er selvfølgelig velkommen i Hytten før og efter kampen.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.