Efter vores skift af medlems-system i september 2022, så kører vi udelukkende med elektroniske medlemskort.
Du skal fremvise dit medlemskort ved køb af klippekort i Hytten, samt når du skal have rabat på udvalgte produkter i Brøndby Shoppen.
Du finder dit personlige medlemskort på din profil på medlem.brondbysupport.dk

—
Sådan kommer du til dit personlige, elektroniske medlemskort:
Log ind i Medlemsportalen med din mailadresse samt dit password
—
Når du er logget ind, så vælger du blot “Vis medlemskort“, og dermed kan du vise, at du er medlem.

—
Du kan med fordel også oprette en direkte vej til at logge ind i medlemsportalen.
Så vil du hurtigt kunne logge ind hver gang du skal vise dit medlemskort.
Følg blot denne vejledning:
- Gå til Log ind | Brøndby Support
- Føj til hjemmeskærm (se vejledning for henholdsvis IPhone og Android nedenfor)
Via IPhone:
Tryk på “boks med pil op”

Vælg “Føj til hjemmeskærm”

Via Android:
Tryk på “de 3 prikker”

Vælg “Føj til hjemmeskærm”
Du kan evt. vælge at forblive logget ind – så kan du altid vise det nemt og hurtigt.
—
Er dit medlemskab ikke blevet fornyet, så følg vejledningen til at tilføje et betalingskort til din profil: Vejledning til tilføj betalingskort – Mentoclub
Har du spørgsmål vedr. dit medlemskab, så kan du altid sende en mail til kontoret@bif-support.dk.
