Det sidste halve år har vores kontor haft lukket i dagtimerne og henvendelser har været henvist til telefontiden hver tirsdag aften eller til vores mail. Det er vores opfattelse at denne løsning har fungeret udmærket, men det har hele tiden været planen at der skulle findes en bedre løsning fra det nye år. Vi er derfor meget glade for at kunne fortælle, at dette nu er faldet på plads.
Fra det nye år har vi ansat Peter Nielsen i Brøndby Support. Peter skal varetage en lang række opgaver for foreningens mange frivillige og skal også varetage den daglige administration af Brøndby Support.
Peter vil komme til at sidde på vores kontor ved Hytten hvor der vil være åbent for personlig og telefonisk henvendelse på følgende tidspunkter:
- Tirsdage kl. 09.00-12.00
- Onsdage kl. 13.00-17.30
- Torsdage kl. 13.00-16.00
Derudover er I selvfølgelig altid velkomne til at sende os en mail på kontoret@bif-support.dk
For at vi kan få gjort kontoret helt klart til de nye åbningstider og for at Peter kan få tid til at sætte sig ind i de nye opgaver, vil kontoret dog holde en lidt længere juleferie end vanligt. De nye åbningstider træder derfor først i kraft fra uge 3 – indtil da vil vi henvise til vores mail som vil blive besvaret dagligt.
Vi glæder os til at byde Peter velkommen og håber at I vil tage godt imod ham og de nye åbningstider.
Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle!