Som meddelt tidligere har vi, grundet ændringer i vores personalesammensætning, ikke haft bemanding på vores kontor den seneste tid. Vi har derfor arbejdet på en løsning så vores telefoner igen kan åbnes og den er nu faldet på plads.
Resten af året vil kontoret og telefonens åbningstider være hver tirsdag fra kl. 19-21. Vi er klar over at det er en væssentlig forringelse af vores åbningstider, men glæder os tilgengæld over at vi nu har åbent på tidspunkter hvor de fleste folk har fri. Samtidig har vi med den nye kontorstruktur strammet markant op, på besvarelsen af emails og dette vil naturligvis fortsætte således at der besvares mails alle ugens dage. Vi vil derfor fortsætte vores opfordring til folk om at sende henvendelser per mail.
Vi arbejder stadig på en løsning der sikrer at åbningstiderne igen vil blive udvidet, og forventer at have en løsning med flere åbningsdage klar når dette efterår er overstået. I perioder med ekstraordinære aktiviteter der kræver mere hjælp fra vores administration, vil vi naturligvis udvide med ekstra åbningsdage og disse vil i sådanne tilfælde blive varlset her på hjemmesiden.