Husk Glemt password
sitemap
 

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser
Dette er handelsbetingelser for handel i Brøndby Supports webshop.
Handlen foregår mellem dig som kunde, og Brøndby Support, Gl. Kirkevej 1, 2605 Brøndby. CVR: 19212734.

Priser
Alle priser er i danske kroner, og inkl. 25% moms.
I tilfælde af fejlagtigt angivne priser, vil handlen blive annulleret, og det betalte beløb returført.

Fortrydelsesret
Ved køb af fysiske varer, har du altid 14 dages fortrydelsesret, gældende fra dagen hvor du modtager din vare.
Benytter du fortrydelsesretten, skal du for egen regning returnere den købte vare.
Der er også 14 dages fortrydelsesret på medlemskaber, såfremt medlemskabet ikke er ibrugtaget. Med ibrugtagning, menes at kunden/medlemmet har logget ind i medlemsområdet, eller på anden måde har benyttet sig, af de tilbud et medlemskab giver.
Der er ikke fortrydelsesret på arrangementer, såsom udebaneture og lignende.

Aflysning af arrangementer
Udebaneture og andre arrangementer kan blive aflyst ved for få tilmeldte. I givet fald vil betalingen for deltagelse blive returført.
Der gives ikke erstatning for evt. andre køb, foretaget ifm. ovenstående scenarie.

Levering samt forsendelses- og fragtomkostninger
Ved køb af varer, der skal sendes til kunden, vil fragt- og leveringsomkostninger blive oplyst inden købet gennemføres. Vi benytter Post Danmark til al forsendelse af vores varer, og det er deres priser der til hver en tid er gældende.
Varer afsendes indenfor 1-2 uger, såfremt de er på lager. Er en vare udsolgt, og kan den ikke fremskaffes (evt. indenfor rimelig tid), vil du blive kontaktet, for at finde en løsning, herunder eventuel annullering af handlen.
For medlemskaber købt før den 22. i en måned, vil velkomstbrev og medlemskort blive fremsendt i begyndelsen af næstkommende måned.

Betaling
Du kan i webshoppen betale med kreditkort såsom Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Eurocard, VISA, VISA Electron, Mastercard mv. Generelt kan vi modtage og behandle alle kort som PBS modtager. Herfra er dog undtaget American Express, LIC og Diners Club.

Den tekniske kommunikation foregår krypteret via en af PBS/Nets godkendt samarbejdspartner, og Brøndby Support får således ikke kendskab til dine kreditkortinformationer.

Personlige oplysninger
Ved køb registrerer - og gemmer - vi dine personlige informationer, i dén periode, som vores revision kræver. Herefter vil de blive slettet.
Oplysningerne behandles fortroligt, og videregives ikke til tredjemand, uden forudgående accept.
Undtaget herfra, kan være personinformationer, der ifm. køb, der inkluderer adgang til fodboldkampe, flyrejser eller lignende, skal bruges af arrangøren, ifm. billettering og sikkerheden derom.

Problemer, reklamation og tvister
Det er i vores interesse, at du har en god oplevelse ved at handle med os.
Er din modtagne vare i dårlig stand, bedes du kontakte os, og redegøre for problemstillingen. Herefter vil vi tage stilling til din henvendelse, og hjælpe dig til en ny vare, annulleret handel, pengene tilbage eller afslag i prisen.
Skulle vi opdage problemer med din handel, vil du blive kontaktet hurtigst muligt.

Konstaterer du problemer med din handel, skal du kontakte os hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at følge dansk lovgivning, og kan der ikke findes en løsning på eventuelle tvister, må disse afgøres af retssystemet.

Kontakt
Alle henvendelser vedrørende din bestilling, skal foregå til:

Brøndby Support
Gl. Kirkevej 1
2605 Brøndby

Telefon: 4342 7575
E-mail: kontoret@bif-support.dk